X
تبلیغات
گروه آموزشی پایه چهارم منطقه11 - آزمون عملکردی پایه چهارم(علوم)

گروه آموزشی پایه چهارم منطقه11

وبلاگ تخصصی گروه آموزشی پایه چهارم منطقه11تهران

آزمون عملکردی پایه چهارم(علوم)

 نمونه برگ آزمون عملکردي

نام و نام خانوادگی دانش آموز: ........................ تاریخ: ....................

شیوه اجرا: فردي گروهی موضوع: علوم پایه: چهارم مدت زمان: 15 دقیقه

هدف کلی: تشخیص تفاوت هاي مدار متوالی و موازي

وسایل مورد نیاز:

1. مداد 2. کاغذ

شرح فعالیت:

اتاقهاي مریم و فاطمه در کنار یکدیگر است و سیم کشی این دو اتاق متوالی میباشد. این امر باعث می شود لامپ هر دو اتاق یا روشن بماند یا خاموش.

الف: شما با طراحی مداري به آنها کمک کنید تا مشکل آنها حل شود.

ب: شکل قبلی مدار اتاقها و طرح جدید را جداگانه رسم کنید.

مقیاس درجه یندي:

ردیف نشانه ها و انتظارات درجات                                                 4       3           2          1

 

1 مدار را درست طراحی کرده اند

2 مدار موازي و متوالی را درست رسم کرده اند ؟

3 کار را در زمان معین به پایان رسانده اند

ارائه بازخورد:

 

 

+ نوشته شده در  شنبه سی ام مهر 1390ساعت 20:33  توسط فهیمه شکری  |